شرکت خدمات حفاظتی اشل

ساخت وبلاگ

درب اتوماتیک بیمارستانی به دسترسی عمومی در لابی یک بیمارستان کمک می کند و به کارمندان بیمارستان اجازه می دهد تا سریع و به راحتی - مخصوصاً در مواقع اضطراری مهم ، در سالن ها و اتاق ها مانور دهند. فن آوری های دسترسی درب اتوماتیک بیمارستانی می تواند فناوری پیشرو در صنعت باشد که بیشترین تحرک را هم برای بیماران و هم برای کارکنان یک بیمارستان یا سایر مراکز درمانی امکان پذیر می کند. ما یک انتخاب همه کاره از درب اتوماتیک بیمارستانی را تولید می کنیم تا بتوانیم برای هر نیاز به یک راه حل واقعی در دنیای واقعی دست پیدا کنیم.  

انتخاب درب اتوماتیک بیمارستانی از شرکت خدمات حفاظتی اشل شامل موارد زیر است:

درب اتوماتیک شیشه ای - درب اتوماتیک شیشه ای ما برای ورودی های لابی در بیمارستان ها مناسب هستند و ترافیک را برای رفت آمد همراهان و بیماران کاهش می دهد. همچنین درب اتوماتیک از ورود آلاینده های موجود در هوا به بیمارستان جلوگیری می کند.

درب تلسکوپی اتوماتیک - برای مکان هایی استفاده می گردد که عرض ورودی کم می باشد و استفاده از درب کشویی عادی خیلی مناسب نیست که از چهار لت کوچک استفاده می شود درب اتوماتیک شیشه ای لت فقط به سمت راست و یا چپ حرکت می کنند و برای استفاده در مکانهای خیلی تنگ و عرض کم مورد استفاده قرار می گیرد.

درب اتوماتیک بیمارستانی ، بخش اساسی مراکز درمانی

مراكز بهداشتي و نيز بيمارستانها به طور عمده نياز به دسترسي آسان به امكانات خود دارند. درب اتوماتیک بیمارستانی که در ورودی های اصلی یا فرعی قرار دارند ، و خروج های اضطراری یا مواردی که در مناطق جراحی یافت می شوند ، یک جریان سریعتر و سازمان یافته تر بیمار را ممکن می سازند ، در حالی که درب اتوماتیک بیمارستانی بهداشت را به حداکثر می رسانند و هرجا که لازم باشد ، هرمتیسم را تضمین می کنند.  

درب اتوماتیک شیشه ای را می توان با توجه به نوع باز آنها طبقه بندی کرد. در این گروه ، درب اتوماتیک کشویی ، گردان و درب اتوماتیک تلسکوپی قابل تفکیک هستند. درهای کشویی و گردان آنهایی هستند که بیشتر با ورودی ها متناسب هستند ، زیرا گردش شدید افراد را امکان پذیر می کند.  

اما همه درب اتوماتیک شیشه ای دارای ویژگی های یکسان نیستند. بنابراین ، همه نمی توانند برای یکسان استفاده شوند. به همین دلیل در مراکز بیمارستانی انواع مختلفی از درب اتوماتیک شیشه ای را می خواهیم و درب اتوماتیک بیمارستانی به دلیل عملکرد و بهداشت آن ها یک جزء اصلی هستند. این درها از اهمیت ویژه ای در مناطق جراحی برخوردار هستند.  

درب اتوماتیک بیمارستانی و درب اتوماتیک شیشه ای به منظور دستیابی به نتایج برجسته ، برای اطمینان از هرمسانی ، عملکردی و بهداشتی طراحی شده اند. هر دوی آنها بیننده های حفره ای غرق شده ، طراحی زیبا و تمیز کردن آسان دارند.

سرانجام ، اشل درب اتوماتیک بیمارستانی و درب اتوماتیک شیشه ای را ارائه می دهد که ترکیبی از هرمنتیسم و شفافیت است. درب اتوماتیک شیشه ای این امکان را می دهد ، به دلیل شفافیت مناسب برای اتاق های رصد ، که به کنترل کامل فضای داخلی در تمام مدت نیاز دارند مناسب باشد. همچنین دما ، رطوبت و فشار مورد نیاز را حفظ می کند.

علاوه بر این ، برای سایر مناطق بیمارستان ، انواع درب اتوماتیک بیمارستانی مختلف مورد نیاز است ، که از جنبه های دیگر امنیت را تضمین می کند. به عنوان نمونه ، درهای تاشو خروجی و تخلیه عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای را نشان می دهد ، در صورت اضطراری می توان برگرداندن برگها را از طریق فشار دستی در حالت اضطراری انجام داد ، بنابراین تخلیه ساختمان را به روشی سریع تر امکان پذیر می سازد. از طرف دیگر ، درهای دارای درجه آتش را می یابیم که نه تنها دارای مهارت هستند بلکه برای تقسیم بندی مناطق بتونی با خطر آتش سوزی بیشتر نیز ضروری هستند، زیرا این درها مانع از انتشار آتش در این مناطق و گسترش آنها می شوند.

در اشل ، بیمارستان ها را به عنوان ساختمان های خاص تصور می کنیم ، با ویژگی های ذاتی خاصی که باعث می شود ما و کار ما با آنها ، مطابق معمول ، نیاز به تطبیق پذیری زیادی در محصولات و کیفیت بالا داشته باشیم.

ما می توانیم در اشل چندین نوع درب اتوماتیک شیشه ای مختلف را ارائه دهیم که هر یک از آنها با چندین پروژه قابل انطباق است و امکاناتی را فراهم می کند که قابلیت های آنها را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، ما همچنین خدمات تعمیر و نگهداری و تعمیر برنامه ریزی شده درب اتوماتیک را ارائه می دهیم اگر هر یک از درب اتوماتیک بیمارستانیی ، درب اتوماتیک شیشه ای و... شما به سرویس دهی نیاز داشته باشد ، می توانیم درهای شما را در بهترین حالت کار قرار دهیم.

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : درب اتوماتیک,درب اتوماتیک بیمارستانی,درب اتوماتیک شیشه ای, نویسنده : eshel eshel بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 13:24

خبرنامه